Legionář (Římané)
40 | 35 | 50 | 120 | 100 | 180 | 40 |
Rychlost: | 6 polí/hod. |
Nosnost: | 40 suroviny |
Výživa: | 1 |
Doba výcviku: | 0:33:20 |
Legionář je pěší univerzální jednotka Římského impéria. Trénován v mnoha směrech, je užitečný v útoku stejně jako v obraně.
Kasárny úroveň 1
Pretorián (Římané)
30 | 65 | 35 | 100 | 130 | 160 | 70 |
Rychlost: | 5 polí/hod. |
Nosnost: | 20 suroviny |
Výživa: | 1 |
Doba výcviku: | 0:36:40 |
Pretoriáni byli původně trénováni pro osobní ochranu římského Senátu. Proslavili se skvělými schopnostmi v defenzivní taktice.
Méně zdatní jsou v boji s jízdní pěchotou, v němž naopak univerzálně trénovaní legionáři dosahují nejlepších výsledků.
Akademie úroveň 1, Zbrojnice úroveň 1
Imperián (Římané)
70 | 40 | 25 | 150 | 160 | 210 | 80 |
Rychlost: | 7 polí/hod. |
Nosnost: | 50 suroviny |
Výživa: | 1 |
Doba výcviku: | 0:40:00 |
Imperián je základní útočnou jednotkou římských legií. Rychlý a silný Imperián je postrachem každého obránce.
Tyto schopnosti mají však i svou cenu: trénování je dlouhé a drahé.
Akademie úroveň 5, Kovárna úroveň 1
Equites Legáti (Římané)
0 | 20 | 10 | 140 | 160 | 20 | 40 |
Rychlost: | 16 polí/hod. |
Nosnost: | 0 suroviny |
Výživa: | 2 |
Doba výcviku: | 0:28:20 |
Equites Legáti jsou zvědové římské armády. Jsou výjimečně rychlí a schopní tajně odhalit stav nepřátelské armády, surovin i defenzivních jednotek.
Pokud nejsou v nepřátelské vesnici přítomní žádní zvědové, zůstanou tvoji zvědové neodhaleni.
Stáje úroveň 1, Akademie úroveň 5
Equites Imperatoris (Římané)
120 | 65 | 50 | 550 | 440 | 320 | 100 |
Rychlost: | 14 polí/hod. |
Nosnost: | 100 suroviny |
Výživa: | 3 |
Doba výcviku: | 0:55:00 |
Equites Imperatoris jsou základní jízdou Římanů. Ne příliš rychlí ale dobře vyzbrojení a obrnění jsou Equites Imperatoris postrachem nepřipravených nepřátel. Je však nutné připomenout, že ustájení koní a ubytování jezdců (spotřeba obilí) není levné!
Stáje úroveň 5, Akademie úroveň 5
Equites Caesaris (Římané)
180 | 80 | 105 | 550 | 640 | 800 | 180 |
Rychlost: | 10 polí/hod. |
Nosnost: | 70 suroviny |
Výživa: | 4 |
Doba výcviku: | 1:13:20 |
Equites Caesaris jsou jednotky těžké jízdy. Jsou velmi dobře vyzbrojení i obrnění, ale jsou pomalejší než Equites Imperatoris a mohou nést menší množství surovin. Jejich schopnosti mají však svou cenu - výživa této jednotky je drahá.
Stáje úroveň 10, Akademie úroveň 5
Římanské beranidlo (Římané)
60 | 30 | 75 | 900 | 360 | 500 | 70 |
Rychlost: | 4 polí/hod. |
Nosnost: | 0 suroviny |
Výživa: | 3 |
Doba výcviku: | 1:16:40 |
Beranidlo je zbraň, která podporuje útok pěchoty a jízdy. Jeho úkolem je zničit hradby nepřátel a usnadnit tak přístup svým útočníkům.
Samo o sobě nemá schopnost obrany, proto je pro jeho efektivní využití potřeba doprovod vojenských jednotek.
Akademie úroveň 10, Dílna úroveň 1
Ohnivý katapult (Římané)
75 | 60 | 10 | 950 | 1350 | 600 | 90 |
Rychlost: | 3 polí/hod. |
Nosnost: | 0 suroviny |
Výživa: | 6 |
Doba výcviku: | 2:30:00 |
Ohnivý katapult je vynikající zbraň, pomocí níž bouráte budovy a surovinové doly. Sama o sobě má téměř nulovou schopnost obrany, proto by měla být vždy doprovázena armádou.
Čím vyšší je úroveň Shromaždiště, tím lépe je posádka katapultů trénována. Shromaždiště na úrovni 10 ti umožní zamířit na kteroukoli budovu, s výjimkou Úkrytu.
Dílna úroveň 10, Akademie úroveň 15
Senátor (Římané)
50 | 40 | 30 | 30750 | 27200 | 45000 | 37500 |
Rychlost: | 4 polí/hod. |
Nosnost: | 0 suroviny |
Výživa: | 5 |
Doba výcviku: | 25:11:40 |
Senátor je lidem zvolený vůdce. Je to zkušený řečník a ví, jak přesvědčit lid, aby ho následoval. Svou práci ovládá tak dobře, že dokáže dokonce přimět obyvatelstvo nepřátelských vesnic, aby se přidali k tvému národu.
Pokaždé, když promlouvá k obyvatelům vesnice, jejich loajalita se snižuje až nakonec přejdou k tvému lidu.
Shromaždiště úroveň 10, Akademie úroveň 20
Osadník (Římané)
0 | 80 | 80 | 5800 | 5300 | 7200 | 5500 |
Rychlost: | 5 polí/hod. |
Nosnost: | 3000 suroviny |
Výživa: | 1 |
Doba výcviku: | 7:28:20 |
Osadník je odvážný a smělý obyvatel tvé vesnice, který je trénován, aby na tvoji počest založil novou vesnici.
Vzhledem k tomu, že založení nové vesnice je poměrně obtížné, je nutné mít tři osadníky, kteří navíc ještě potřebují 750 kusů od každé suroviny.
Palác úroveň 10 nebo Rezidence úroveň 10
Pálkař (Germáni)
40 | 20 | 5 | 95 | 75 | 40 | 40 |
Rychlost: | 7 polí/hod. |
Nosnost: | 60 suroviny |
Výživa: | 1 |
Doba výcviku: | 0:15:00 |
Pálkař je nejlevnější jednotka v Travianu. Je rychle trénovaný, průměrný v útoku a jeho obrnění není nejsilnější. Při střetu s jízdní pěchotou velmi snadno podlehne.
Kasárny úroveň 1
Oštěpař (Germáni)
10 | 35 | 60 | 145 | 70 | 85 | 40 |
Rychlost: | 7 polí/hod. |
Nosnost: | 40 suroviny |
Výživa: | 1 |
Doba výcviku: | 0:23:20 |
Oštěpař je v obraně velmi účinnou zbraní. Dlouhý oštěp mu zaručuje úspěchy v boji proti jízdě.
V útoku však dosahuje minimálních výsledků.
Akademie úroveň 1
Sekerník (Germáni)
60 | 30 | 30 | 130 | 120 | 170 | 70 |
Rychlost: | 6 polí/hod. |
Nosnost: | 50 suroviny |
Výživa: | 1 |
Doba výcviku: | 0:25:00 |
Sekerník je nejsilnější pěší jednotkou Germánů. Je silný v útoku a zajišťuje kvalitní obranu, je ale pomalejší a dražší než ostatní jednotky.
Akademie úroveň 3, Kovárna úroveň 1
Zvěd (Germáni)
0 | 10 | 5 | 160 | 100 | 50 | 50 |
Rychlost: | 9 polí/hod. |
Nosnost: | 0 suroviny |
Výživa: | 1 |
Doba výcviku: | 0:23:20 |
Zvěd Germánů často tráví čas na svých špionážních cestách do nepřátelských vesnic. Chodí pěšky, a proto není příliš rychlý. Nenápadně prozkoumá vesnici nepřátel a odhalí stav jejich armády, surovin i obrany.
Pokud nejsou v nepřátelské vesnici přítomní žádní zvědové, zůstanou tvoji zvědové neodhaleni.
Akademie úroveň 1, Hlavní budova úroveň 5
Rytíř (Germáni)
55 | 100 | 40 | 370 | 270 | 290 | 75 |
Rychlost: | 10 polí/hod. |
Nosnost: | 110 suroviny |
Výživa: | 2 |
Doba výcviku: | 0:50:00 |
Rytíř je dobře vybavený těžkooděnec, který zaručuje kvalitní obranu. Pěchota může jen těžko zápasit s jeho pevnými štíty.
Díky těžké výzbroji není Rytíř zkušený v útoku a pro jízdu je relativně pomalý. Jeho trénování je dlouhé a nákladné.
Akademie úroveň 5, Stáje úroveň 3
Teuton jezdec (Germáni)
150 | 50 | 75 | 450 | 515 | 480 | 80 |
Rychlost: | 9 polí/hod. |
Nosnost: | 80 suroviny |
Výživa: | 3 |
Doba výcviku: | 1:01:40 |
Teuton jezdec je silný válečník, před nímž se nepřátelé se strachem sklání k zemi. Je také kvalitní obránce proti nepřátelské jízdě, avšak jeho trénování je drahé a výživa nákladná.
Akademie úroveň 15, Stáje úroveň 10
Germánské beranidlo (Germáni)
65 | 30 | 80 | 1000 | 300 | 350 | 70 |
Rychlost: | 4 polí/hod. |
Nosnost: | 0 suroviny |
Výživa: | 3 |
Doba výcviku: | 1:10:00 |
Germanské beranidlo je zbraň, která podporuje útok pěchoty a jízdy. Jeho úkolem je zničit hradby nepřátel a usnadnit tak přístup svým útočníkům.
Nemá schopnost obrany, proto je pro jeho efektivní využití potřeba doprovod vojenských jednotek.
Akademie úroveň 10, Dílna úroveň 1
Katapult (Germáni)
50 | 60 | 10 | 900 | 1200 | 600 | 60 |
Rychlost: | 3 polí/hod. |
Nosnost: | 0 suroviny |
Výživa: | 6 |
Doba výcviku: | 2:30:00 |
Katapult je vynikající zbraň, pomocí níž bouráte budovy a surovinové doly. Sama o sobě má téměř nulovou schopnost obrany, proto by měla být vždy doprovázena armádou.
Čím vyšší je úroveň Shromaždiště, tím lépe je posádka katapultů trénována. Shromaždiště na úrovni 10 ti umožní zamířit na kteroukoli budovy, s výjimkou Úkrytu.
Dílna úroveň 10, Akademie úroveň 15
Kmenový vůdce (Germáni)
40 | 60 | 40 | 35500 | 26600 | 25000 | 27200 |
Rychlost: | 4 polí/hod. |
Nosnost: | 0 suroviny |
Výživa: | 4 |
Doba výcviku: | 19:35:00 |
Germáni si vybírají vůdce ze svých řad. Nově zvolený vůdce musí být vzdělaný ve válečných strategiích, ale musí mít i odvahu a ovládat řečnické umění. Díky těmto schopnostem dokáže přimět obyvatelstvo ostatních vesnic, aby se vzdali loajality vůči své původní vesnici.
Pokaždé, když promlouvá k obyvatelům vesnice, jejich loajalita se snižuje až nakonec přejdou k tvému lidu.
Shromaždiště úroveň 5, Akademie úroveň 20
Osadník (Germáni)
10 | 80 | 80 | 7200 | 5500 | 5800 | 6500 |
Rychlost: | 5 polí/hod. |
Nosnost: | 3000 suroviny |
Výživa: | 1 |
Doba výcviku: | 8:36:40 |
Osadník je odvážný a smělý obyvatel tvé vesnice, který je trénován, aby na tvoji počest založil novou vesnici.
Vzhledem k tomu, že založení nové vesnice je poměrně obtížné, je nutné mít tři osadníky, kteří navíc ještě potřebují 750 jednotek od každé suroviny.
Palác úroveň 10 nebo Rezidence úroveň 10
Falanga (Galové)
15 | 40 | 50 | 100 | 130 | 55 | 30 |
Rychlost: | 7 polí/hod. |
Nosnost: | 30 suroviny |
Výživa: | 1 |
Doba výcviku: | 0:21:40 |
Falanga je základní pěší jednotka Galů a je tudíž relativně levná a rychle produkovaná.
Jeho útočná síla je minimální, ale v obraně proti pěchotě a jízdě dokazuje svoje kvality.
Kasárny úroveň 1
Šermíř (Galové)
65 | 35 | 20 | 140 | 150 | 185 | 60 |
Rychlost: | 6 polí/hod. |
Nosnost: | 45 suroviny |
Výživa: | 1 |
Doba výcviku: | 0:30:00 |
Šermíři jsou nákladnější než Falanxové, zato jsou ale výjimečně silní v útoku.
Naopak slabší jsou v obraně, zejména proti jízdě.
Akademie úroveň 1, Kovárna úroveň 1
Slídič (Galové)
0 | 20 | 10 | 170 | 150 | 20 | 40 |
Rychlost: | 17 polí/hod. |
Nosnost: | 0 suroviny |
Výživa: | 2 |
Doba výcviku: | 0:28:20 |
Slídič je galský zvěd. Je neuvěřitelně rychlý a schopný vyslídit stav nepřátelské armády, surovin nebo obrany.
Pokud nejsou v nepřátelské vesnici přítomní žádní zvědové, zůstanou tvoji zvědové neodhaleni.
Akademie úroveň 5, Stáje úroveň 1
Theutates Blesk (Galové)
90 | 25 | 40 | 350 | 450 | 230 | 60 |
Rychlost: | 19 polí/hod. |
Nosnost: | 75 suroviny |
Výživa: | 2 |
Doba výcviku: | 0:51:40 |
Theutates Blesk je nejrychlejší jednotka. Vyniká jak v silném útoku tak ve vysoké kapacitě surovin, které nesou.
V obraně jsou pouze průměrní.
Akademie úroveň 5, Stáje úroveň 3
Druid jezdec (Galové)
45 | 115 | 55 | 360 | 330 | 280 | 120 |
Rychlost: | 16 polí/hod. |
Nosnost: | 35 suroviny |
Výživa: | 2 |
Doba výcviku: | 0:53:20 |
Druid jezdec je průměrná jízdní jednotka vybavená především pro obranu. Hlavní účel Druidských jezdců je obrana proti pěchotě. Jeho cena a vydržování je relativně nákladné.
Akademie úroveň 5, Stáje úroveň 5
Haeduan (Galové)
140 | 50 | 165 | 500 | 620 | 675 | 170 |
Rychlost: | 13 polí/hod. |
Nosnost: | 65 suroviny |
Výživa: | 3 |
Doba výcviku: | 1:05:00 |
Haeduan je základní galskou zbraní při střetu s jízdou v útoku i obraně. Těžko jim v těchto směrech může někdo konkurovat.
Trénování a vybavení Haeduanů je poměrně nákladné a kromě toho tě bude stát jejich vyživování 3 jednotky obilí/hod. Je proto dobré být na tyto náklady připraven.
Akademie úroveň 15, Stáje úroveň 10
Dřevěné beranidlo (Galové)
50 | 30 | 105 | 950 | 555 | 330 | 75 |
Rychlost: | 4 polí/hod. |
Nosnost: | 0 suroviny |
Výživa: | 3 |
Doba výcviku: | 1:23:20 |
Beranidlo je zbraň, která podporuje útok pěchoty a jízdy. Jeho úkolem je zničit hradby nepřátel a usnadnit tak přístup svým útočníkům.
Samo o sobě nemá schopnost obrany, proto je pro jeho efektivní využití potřeba doprovod vojenských jednotek.
Akademie úroveň 10, Dílna úroveň 1
Válečný katapult (Galové)
70 | 45 | 10 | 960 | 1450 | 630 | 90 |
Rychlost: | 3 polí/hod. |
Nosnost: | 0 suroviny |
Výživa: | 6 |
Doba výcviku: | 2:30:00 |
Válečný katapult je vynikající zbraň, pomocí níž bouráte budovy a surovinové pole. Samo o sobě má téměř nulovou schopnost obrany, proto by měla být vždy doprovázena armádou.
Čím vyšší je úroveň Shromaždiště, tím lépe je posádka katapultů trénována. Shromaždiště na úrovni 10 ti umožní zamířit na kteroukoli budovu, s výjimkou Úkrytu.
Dílna úroveň 10, Akademie úroveň 15
Náčelník (Galové)
40 | 50 | 50 | 30750 | 45400 | 31000 | 37500 |
Rychlost: | 5 polí/hod. |
Nosnost: | 0 suroviny |
Výživa: | 4 |
Doba výcviku: | 25:11:40 |
Každý kmen chová v úctě staršího a zkušenějšího bojovníka, který přesvědčuje obyvatele z ostatních vesnic, aby se přidali k jeho kmeni.
Pokaždé, když promlouvá k obyvatelům vesnice, jejich loajalita se snižuje až nakonec přejdou k tvému lidu.
Shromaždiště úroveň 10, Akademie úroveň 20
Osadník (Galové)
0 | 80 | 80 | 5500 | 7000 | 5300 | 4900 |
Rychlost: | 5 polí/hod. |
Nosnost: | 3000 suroviny |
Výživa: | 1 |
Doba výcviku: | 6:18:20 |
Osadník je odvážný a smělý obyvatel tvé vesnice, který je trénován, aby na tvoji počest založil novou vesnici.
Vzhledem k tomu, že založení nové vesnice je poměrně obtížné, je nutné mít tři osadníky, kteří navíc ještě potřebují 750 jednotek od každé suroviny.
Palác úroveň 10 nebo Rezidence úroveň 10
Budovy |
Budovy
Ze začátku je nejdůležitější soustředit se na suroviny. Potřebuješ je ke všemu. V Travian jsou suroviny Dřevo, Hlína, Železo a Obilí, které by jsi měl co nejčastěji vylepšovat, protože tím víc jde populace nahoru a tím více a rychleji můžeš stavět jiné budovy.
Suroviny se produkují v surovinových polích zobrazených v přehledu vesnice, každá vesnice má 18 surovinových polí. První vesnice mají vždy 4 Dřevorubce, 4 Hliněné doly, 4 Železné doly a 6 Obilných polí, ale jiné vesnice kolem tvé můžou mít jiné rozvržení.
Přehled surovin
Dřevo - Dřevorubec: Tak jako železo se uplatní hlavně na Budovy ale i na výzkumy vojáků, kdy při pozdějším zkoumání některých vojsk nebo např. osadníku nebo náčelníků je dřevo skoro jako největší spotřebitel na prvním místě a to hlavně u Osadníků a Náčelníka.U budov spíš ale čekejte velkou spotřebu přibližně až nad 10 lvl.
Hlína - Hlíněný Důl: Hlavní funkce je těžba hlíny,která se používá hlavně do základů Budov nebo Palisády.
Železo - Železný Důl: Vytěžené železo se uplatní hlavně pro tvorbu a pevnost zbraní.Čím více železa je, tím mají vojáci mnohem silnější zbraně.Samozřejmě, že železo se uplatní i na "tvorbu" Budov, ale to jen z mála.
Obilí - Obilné pole: Obilí hlavně vyživuje jednotky a vlastně celou vaší Vesnici.
Rozšiřování nebo stavění budovy můžeš zastavit kliknutím na červené X () v přehledu vesnice, ale přijdeš o některé suroviny.
Centrum vesnice
V centru vesnice vidíš stavební plochy. Na každé ploše může být jen jedna budova. Normálně můžeš použít stavební plochu pro jakoukoliv budovu kromě shromaždiště a zdi.Všechny budovy kromě úkrytu, skladiště a sýpky můžeš ve vesnici postavit jen jednou. Tyto tři výjimky, můžeš ve vesnici postavit kolikrát chceš, ihned jak některou z nich rozšíříš na poslední úroveň. Budovy jsou politické, ekonomické nebo vojenské. U většiny budov budeš muset splnit požadavky před tím, než ji budeš moci postavit. Požadavky pro postavení některé budovy můžeš vidět na stránce budov nebo stromu budov.
Hlavní přehled budov
Základní budovy se kterými se postupně během začátku hry setkáte
Hlavní budova
V hlavní budově bydlí stavitelé vesnice. Čím vyšší úroveň, tím rychleji stavíte nebo zvyšujete úrovně budov ve vesnici.
Výhody národů:
Římané: Budovy a surovinová pole se mohou stavět zároveň.
70 | 40 | 60 | 20 | 2 | 0:33:20
Požadavky:
žádné
----------------------------------------------------------------------------------------------
Sklad surovin
Dříví, hlína a železo se hromadí ve skladu. Čím vyšší úroveň, tím vyšší je kapacita skladu. Na úrovni 20 pak můžeš postavit další přídavné sklady.
Náklady a doba stavby při úrovni 1:
130 | 160 | 90 | 40 | 1 | 0:33:20
Požadavky:
Hlavní budova úroveň 1
----------------------------------------------------------------------------------------------
Sýpka
Obilí sklizené na polích se skladuje v sýpce. Čím vyšší úroveň, tím je větší její kapacita. Na úrovni 20 pak můžeš postavit další přídavné sýpky.
Náklady a doba stavby při úrovni 1:
80 | 100 | 70 | 20 | 1 | 0:26:40
Požadavky:
Hlavní budova úroveň 1
----------------------------------------------------------------------------------------------
Úkryt
V případě, že je vesnice napadena, můžeš schovat část surovin v úkrytu. Tyto suroviny pak nemohou útočníci ukrást. Úroveň 1 zajistí, že 100 od každé suroviny bude ukryto před nájezdy. Na úrovni 10 pak můžeš postavit další přídavné úkryty.
Výhody národů:
Galové: Úkryt má dvojnásobnou kapacitu
Germáni: Úkryty nepřátel chrání pouze 66% své běžné kapacity
Náklady a doba stavby při úrovni 1:
40 | 50 | 30 | 10 | 0 | 0:12:30
Požadavky:
žádné
----------------------------------------------------------------------------------------------
Ambasáda
Abys mohl/a vstoupit do aliance, potřebuješ ambasádu. Na úrovni 3 můžeš založit vlastní alianci. Každá další úroveň ambasády pak zvyšuje členskou kapacitu o číslo tři.
Náklady a doba stavby při úrovni 1:
180 | 130 | 150 | 80 | 3 | 0:33:20
Požadavky:
Hlavní budova úroveň 1
----------------------------------------------------------------------------------------------
Shromaždiště
Na shromaždišti dáváš rozkazy svým vojákům a můžeš tu také rozeznat původ přicházejících útočníků. Shromaždiště může být postaveno pouze na určeném místě ve středu vesnice (kousek od postaviček). Čím vyšší úroveň, tím více si můžeš vybrat cílů pro útoky s katapulty.
Náklady a doba stavby při úrovni 1:
110 | 160 | 90 | 70 | 1 | 0:33:20
Požadavky:
žádné
----------------------------------------------------------------------------------------------
Tržiště
Na tržišti můžeš posílat suroviny nebo s nimi obchodovat. Čím vyšší úroveň, tím více je k dispozici obchodníků, kteří nesou dané množství surovin.
Výhody národů:
Římané: Obchodníci nesou 500 surovin. Rychlost: 16 polí/hod.
Germáni: Obchodníci nesou 1000 surovin. 12 polí/hod.
Galové: Obchodníci nesou 750 surovin. 24 polí/hod.
Náklady a doba stavby při úrovni 1:
80 | 70 | 120 | 70 | 4 | 0:30:00
Požadavky:
Hlavní budova úroveň 3, Sklad surovin úroveň 1, Sýpka úroveň 1
----------------------------------------------------------------------------------------------
Kasárny
Všichni pěší vojáci jsou vycvičováni v kasárnách. Čím vyšší úroveň, tím rychleji je vojsko vycvičováno.
Náklady a doba stavby při úrovni 1:
210 | 140 | 260 | 120 | 4 | 0:33:20
Požadavky:
Shromaždiště úroveň 1, Hlavní budova úroveň 3
----------------------------------------------------------------------------------------------
Stáje
Všechny jezdecké jednotky jsou cvičeny ve stájích. Čím vyšší úroveň, tím rychleji je vojsko cvičeno.
Náklady a doba stavby při úrovni 1:
260 | 140 | 220 | 100 | 5 | 0:36:40
Požadavky:
Kovárna úroveň 3, Akademie úroveň 5
----------------------------------------------------------------------------------------------
Dílna
Zbraně jako katapulty a beranidla se vyrábějí v dílně. Čím vyšší úroveň, tím rychleji jsou zbraně vyráběny.
Náklady a doba stavby při úrovni 1:
460 | 510 | 600 | 320 | 3 | 0:50:00
Požadavky:
Akademie úroveň 10, Hlavní budova úroveň 5
----------------------------------------------------------------------------------------------
Akademie
Akademie je místo, kde se vyvíjejí nové typy vojáků (každý nový druh je nutné nejprve vyvinout v Akademii a teprve potom v Kasárnách nebo Stájích vycvičit).
Náklady a doba stavby při úrovni 1:
220 | 160 | 90 | 40 | 4 | 0:33:20
Požadavky:
Kasárny úroveň 3, Hlavní budova úroveň 3
----------------------------------------------------------------------------------------------
Kovárna
V tavných pecích Kovárny se zdokonalují zbraně vojáků. Čím vyšší úroveň, tím kvalitnější zbraně se zde vyrábí.
Náklady a doba stavby při úrovni 1:
170 | 200 | 380 | 130 | 4 | 0:33:20
Požadavky:
Hlavní budova úroveň 3, Akademie úroveň 3
----------------------------------------------------------------------------------------------
Zbrojnice
V tavných pecích Zbrojnice se zdokonaluje brnění vojáků. Čím vyšší úroveň, tím kvalitnější brnění se zde vyrábí.
Náklady a doba stavby při úrovni 1:
130 | 210 | 410 | 130 | 4 | 0:33:20
Požadavky:
Hlavní budova úroveň 3, Akademie úroveň 1
----------------------------------------------------------------------------------------------
Palác
Palác může být postaven pouze v jedné vesnici, čímž automaticky získává ochranu hlavní vesnice. Pokud má hráč méně než čtyři vesnice, hlavní vesnice nemůže být dobyta.
Na úrovni 10, 15 a 20 mohou být vycvičeni 3 osadníci nebo správce (Senátor, Velitel, Vůdce).
Náklady a doba stavby při úrovni 1:
550 | 800 | 750 | 250 | 1 | 1:23:20
Požadavky:
Ambasáda úroveň 1, Hlavní budova úroveň 5, Rezidence
----------------------------------------------------------------------------------------------
Rezidence
Rezidence je malý palác, kde při návštěvě přebývá král/ovna. Stojí-li rezidence nebo palác, nemůže být vesnice dobyta. K dobytí vesnice je nejprve potřeba zničit katapulty rezidenci nebo palác.
Na úrovni 10 a 20 mohou být vycvičeni 3 osadníci nebo správce (Senátor, Velitel, Vůdce).
Náklady a doba stavby při úrovni 1:
580 | 460 | 350 | 180 | 1 | 0:33:20
Požadavky:
Hlavní budova úroveň 5, Palác
----------------------------------------------------------------------------------------------
Obchodní kancelář
V Obchodní kanceláři se zdokonalují povozy obchodníků. Čím vyšší úroveň, tím je větší nosná kapacita obchodníků.
Každá úroveň zvyšuje kapacitu o 10%. Na úrovni 20 unese obchodník třikrát tak velké množství než na začátku.
Náklady a doba stavby při úrovni 1:
1400 | 1330 | 1200 | 400 | 3 | 0:50:00
Požadavky:
Tržiště úroveň 20, Stáje úroveň 10
----------------------------------------------------------------------------------------------
Turnajové hřiště
Na turnajových hřištích zlepšuje vojsko svoji odolnost. Díky tomu dokáže pak ujít dlouhou vzdálenost za kratší dobu.
Čím větší úroveň, tím rychlejší (1 úroveň = o 10% rychlejší) jsou tvoji vojáci od vzdálenosti 30 čtverců.
Náklady a doba stavby při úrovni 1:
1750 | 2250 | 1530 | 240 | 1 | 0:58:20
Požadavky:
Shromaždiště úroveň 15